Sevgi56 yüksek riskli gebelik bölümüne yönlendirdi oradaki doktor bi sıkıntı yok dedi nstye girdim bir sıkıntı cıkmadı ordada, idrar falan verdim sonra kendi doktoruma gittim tekrar benim yinede içim rahat etmiyor dedi suyunu iç 3 litre ve dinlen bol bol dedi bir hafta sonra bekliyorum yine tekrar bir bakalım dedi