Bugün doktora gittim 39.haftam nst gayet güzel dedi doktorum pazartesi yatışını yapalım başlatalım dedi ama suni sancı şuan istemediğim için biraz daha bekleyelim dedim en geç haftaya cumaya kadar dedi çok heyecanlıyım inşallah sancım gelir ve kendi sancım ile doğurabilirim 3 cm açıklığım varmış bu arada