nur34_ akitnilarim olunurdu 5 ci haftada girdim hiç bi şey yok dedi sonra 6 +3 de girdim kopma vardı diye iyne yazdi yine 10 gün sonra ultrasona girmemi söyledi amma onun dısında normal hamilelik dedi akıntım da yok şuanda 10 gün sonra yine gireceyim için tedirginim bebeye zarari olur diye