Merhaba 33 haftalik gebeyim. Felaketi yaşadım. Günler sonra hataydan antalyaya geldik ailemle. Şimdi burda herseyi yeniden planlamak zorundayım.ne gibi haklarım var hangi hastaneye nasıl giderim bilmiyorum. Rapor zamanım gelmisti ama rapor alsam isyerim enkaz! yine de rapor parası alabilecek miyim? Napacagimi bilmiyorum kafamı toplayıp bir plan yapamıyorum kızımın bütün hazırlıkları gitti.özenerek yaptığım hersey. Ama hayattayım ailem hayatta buna tutunuyorum. Benm gibi depremzede hamileler ne durumda?