gamzeliyarim28 Kızlar mesela bebek 4 kilodan fazla ise normal doğuma engel görülüyor ya. Anne icin boyle bir sınır var mi? Yani ben mesela 27 haftalık hamile iken 10 kilo aldim ve doktor kilon fazla böyle giderse normal doğum risk girer dedi. Yani mesela kaç kilo aldığımızda artik bizim için de normal doğum istemiyorlar var mi bir sınır?
Ceromommm3 gamzeliyarim28 ben 15 haftamdaydim 15 kilo aldım Hamilhamilikte toplam 20 kilo aldim Net bilgim yok Ama 27haftaliskn 10 kilo almışsin bence Az almisin Normalde kilon kaç :)
sburcu41 gamzeliyarim28 benimki de bana aynısını söyledi ve moralimi bozdu. Benim annem de kilolu olmasına rağmen 7 tane normal doğum yapmış hem de ben 6 kilo doğmuşum 🙈 normal doğumda risk almak istemedikleri için doktor garantiye almak istiyorlar başka bir nedeni yok
Ozlemiskndr gamzeliyarim28 doktorlar en fazla 15 16 alınması ı istiyorlar bende 31+4 üm 10 kg aldım ama son aylar çok alınıyor diller edicem inşallah
Ozlemiskndr gamzeliyarim28 pilav makarna beyaz ekmek yemiyorum abur cubur paketli gıda yemiyorum hemde
gamzeliyarim28 Ceromommm3 55.8 ile hamile kaldım ama, bakiyorum 28 hafta iken ideal kilo aralığı 8-10 kilo idi. Yani ben de 10 almıştım zaten. Idealin sınırı sonuçta. Normal doğuma engel olabileceğini düşünmüyordum:/
Bircandeniz sburcu41 hayır arkadaşlar risk almak istemedikleri için değil normal doğumda anne ve bebeğin hayatı tehlikeye girdiği için bebek fazla kilolu olduğunda normal doğum yaptırmıyorlar. Rahim yırtılması fazla oluyor be 4 kilo üzerinde bir tanıdığımızı normal doğuma aldılar çocuk engelli oldu bir süre sonrada vefat etti zaten keyfi bir şey değil bu durumun olumsuz sonuçları var.
Elifozkaya Ozlemiskndr banada son haftalarda daha çok alınır dediler 30. Haftadan sonra sadece 1 kilo aldım şu an 37. Haftayı doldurmak üzereyim
gamzeliyarim28 Ozlemiskndr ben de ne bulursam yiyordum. Artık dikkat etmeye çalışıyorum doktor öyle söylediği için ya
Ozgeelaa Ben cok az almıstım 32. Haftadan sonra 20 ile tamamladım su an 36 yım 20 yi geçmemeye calısıyorum
Karaca_smyyefrkn Banada doktorum çok kilo alma dedi hamur işi falan yeme akşam hafif beslen 10 dan sonra bişey yeme dedi suan 34+2 deyim toplam 10 kilo aldım
busragil Karaca_smyyefrkn ben 21 deyim, 9 kilo aldim. Doktorum oyle rahat ki sorun yok diyo, dogururuz ya diyo, 9 kilo bisi degil daha dur diyo. Cidden doktorlarin yaklaşımlarınin bu denli farkli olmasi cok garip, hic bi standarti yok mu bu isin :/
Senametinn Bende 34+2yim 11 kg aldım toplam. Annede bebekte çok kilolu istenmiyormuş normal doğum için doktorum söyledi. Dikkatli olmakta fayda var. Hayırlı,kolay doğumlar herkese 🙏🏻
busragil gamzeliyarim28 görümcem kendi obezite sinirindaydi, bebişi 4100 gram olarak normal dogdu. Kilolu olmasina ragmen asiri hareketli bir kadin surekli aktifti. Doktorun yaklaşımı da onemli tabi hic yok mok olmaz dememis son ana kadar beklediler bebek nasi isterse dediler, tamamen şans ya gercekten hangi doktora denk geldin hangi ebeye denk geldin
gamzeliyarim28 busragil ya ben şimdi çok hareketli de değilim ya. Belki de o yüzden bana öyle dedi doktor. Hem hareket yok hem de kilo yüklemişsem zorlanırım diye mi düşündü acaba
gamzeliyarim28 busragil ay ne güzel öyle dese ben üstüne 10 kilo daha alırdım. Benim bunu duymamam daha iyi 😬
sburcu41 gamzeliyarim28 öyleymis vallahi vakumla almışlar artık yenidogan fotoğrafım var nerdeyse 6 aylık gibi doğmuşum 😬
Elifozkaya gamzeliyarim28 olabilir dedi bebek 10 günde 400 gram almıştı mesela 1 hafta sonra tekrar gittim 20 gram almıştı bunlar normal şeyler dedi tedirgin olma dedi bazen ultrason da da bebeğin pozisyonundan ötürü doğrı ölçüm yapılamayabiliyormuş