Kizlar gece boyu her 2 saat de bir üst degistirmek zorunda kaldim her seferinde sap sari sümüksü akintim felaket bi sekilde oldu ilk basta altima mi kacirdim diye düsündüm ama hayir degil bi anda demin yatakdankalkim derken yine akti ve bu sefer daha coktu.. kokusu yok enfeksiyonum da yok 39+5 haftalik olduk bugün.. acaba suyum mu akiyor yavas yavas, hastaneye gitsem mi cok kararsizim..