Herkese slm ben şu anda Kırşehirdeyim. Gebelik takibim Ankara’da yapılıyordu. Doğumu Antalya’da yapmak istiyorum. Kırşehir’de bulunma sebebim burada çalışıyor olmam 🙂. Ankara’da takibimi yapan doktorum Tıp Fakültesinde Cem Şanhalı önerdi. Gebelikte tiroit sorunum oldu ve insülin direncim olduğundan gebelikte şekere çevirdi. Yani riskli bir gebelik de sayılabilir sayılmayadabilir 🙄 Doğumumda sezaryen olacak Cem Şanhala hiç muayene olanınız oldu mu? Tıp Fakültesinin odaları nasıl tek kişilik mi oda süslemesi yapabiliyor muyuz? Refakatçi olarak kaç kişi olabiliyor? Benim ilk doğumum olacak annem yanımda olsun istiyorum ama yataktan kalmak vs gibi işlemler için de eşimin de olmasını istiyorum. Özel oda seçeneği var mı? Araştıran bilgi sahibi olan var mı çok merak ediyorum. Bebekle ilgili her önlemi almak İçin perinatoloji bölümünü de ilk kez duydum sırf risk oluşmaması adına Tıp Fakültesinde yapmak istiyorum. Yoksa Topçularda Mustafa Sağlam mantıklı gelmişti doğumu orada yaparım diye düşünmüştüm. Kafam çok karışık