miniyo Zeynept59 Kesinlikle 14 gün olmasını bekleyin çünkü çoğunlukla geç döllenme olabiliyor . Şimdi hemen test yaparsanız çıkmayabilir üzülmeyin isterim . O yüzden bence 14 gün bekleyin . Benim 17. Gün çıktı idrar da
Zeynept59 3kuzuAnnesiyim peki daha önce yaptınız mı test negatif felanmiydi birde erken gebelik mi kaset testmi yaptiniz
3kuzuAnnesiyim Zeynept59 hic yapmadim bi tane yaptim hmn cikti kaset testti. En iyi onlar cubuklar bir ise yaramio
Serpbars Canor Fatimanur kızlar durumlar nasıl hergün soruyorum ama belirti varmı diye merak ediyorum yol arkadaşı sayılırız 🙆🏼♀️🥰🌺
Fatimanur Zeynept59 2 gündür akşamları karnımda ağrı oluyor arada bir kasıklarımda batma oluyor o kadar bugünde biraz akıntı oldu inşallah hayırlısı olur bu ay tutunurlar bebişler
Canor Fatimanur benimde yumurtlama 4 şubat çatlama 6 şubat adet geçmesiniöi beklemeliyim sizce regl 9 gün kaldı
Serpbars Fatimanur benimde 4 yumurtlama 5 çatlama oldu benimde karnıma dün ağrılar giriyordu iğne batar gibi bat 22 bekleyeyim görücez kızlar umarım güzel sonuç alırız
Fatimanur Serpbars canım kasık ağrılarım oluyor eğildikçe belimde batmalar oluyor dün sürekli midem ağzıma geldi ama mide bulantısı vs yok göğüslerim şişti böyle şimdilik bilemiyorum var mıdır sende gelişmeler var mı ?
Serpbars Fatimanur benim de düne kadar sanki adet olacakmışım gibi ağrılar oldu arada batma oldu ama göğüste bişey yok gibi ne zaman test yapmayı düşünüyorsun canım
Yakut16 Serpbars benimde batma var halen devam edyor bende pazartesi günü yumurtalama salı günü çatlama oldu ama çatlama olduğunu günü değerlendirmek merakla bekliyorum