EbrKzlky Melike6060 ılk hamileliğimde oğlumda 16.17. Haftada hissetmiştim sonra hep cok hareketliydi 🙈 İkinciye daha çok yeni hamileyim şimdi bende merak ediyorum bunda nezaman hissedicem diye 🙈
Melike6060 EbrKzlky ya ne güzel bnde 16 da hissttm kıpırtı halinde şu an 18+5 oldk çok fazla değil ama
Havvaca 14+5 oldum bugün hissetmeyi heyecanla bekliyorum. Kendimi dinliyorum hissederim ama anlamam diye 😅 hissedenler nasıl bir his ve o an ne yapıyordunuz bebek hissetti söylerse çok sevinirim 🥰