Kızlar levitron kullanıyorum gebelikte troit cıktı. Ve ben bu sabah kalktım su içtim ama hapı atıp atmadığım konusunda emin değilim. İçimi böylr bir kuşku sardı 3 gün 50 4 gün 75mg kullanıyorum. Basına gelen oldu mu atmasam birşey olur mu, yada attıysam tekrar atmak istemiyorum fazla doz olur diye yardım edinn