Merhaba arkadaşlar 34+6 haftalık hamileyim ve sürekli sancım var 2 günde bir nst giriyorum ve bebeğimin kafası çok aşağıda ama açılmam ve kanama, su gelişi olmadığı için doktor almıyor, 2 doz ciğer geliştirici vuruldum bebekte bir sorun yok ama gelmeye çok istekli ve kafasının çok fazla aşağıda olması beni çok etkiliyor ne yapabilirim aynı durumda olan var mı