Majun
Kizlar 14. Haftanin icindeyim ilk haftalarda acayip bulantim ve kusmam oluyordu. Son 2 haftadir falan durmustu diye seviniyordum. Ama bugun hic bi bulantim olmadan once sabah sonra da az once tekrar cikardim. Isin kotu yani birden geliyor nasil oldugunu anlayamiyorum bile. Banyoya yetisemedim ikincide. Agzimi kapayinca burnumdan geldi. Daha once hic boyle olmazdi sizce neden boyle oldu . Ve cikardigim da afedersiniz cok acik yaziyorum ama sadece su gibi. Bu hamilelikle mi ilgili yoksa degil mi lutfen yardimci olum kizlar.