Tgcgkhn Herkese geçmiş olsun… 2 gün önce doktora gittim akıntım olmadığı için sormadm sonraki gün gelmeye başladı monurol aldım eczaneden ancak oda geçirmedi sağlık ocağı çözüm olur mu 🤦🏼♀️
BenimKucukYazCicegim Tgcgkhn doktorum bana eğer kokulu değilse kaşıntı yoksa sarı akıntı normal demişti.
keremarasmomm Tgcgkhn benimde aynı sorunum vardı doktor nioli yağı verdi iç çamaşırıma günde bir iki damla damlatıyorum. Doktor akıntı ve enfeksiyona iyi geliyor dedi
BenimKucukYazCicegim Tgcgkhn Korkma kuzum Onlar normal bende de hep oluyor. Eğer akıntı yeşile dönerse kaşıntı falan olursa o normal değil onu mutlaka doktora bildir❤
femme Tgcgkhn kokusuz kaşıntıısz akıntı normal endışelenmeyn yeşıle dönmedıgı ve koku olmadıı surece bışı olmaz ınsallah ♥️ kac haftalıksınız