Anneadayi0404 17 haftalığım ishalim bir hafta olucak her lavaboya gittiğimde karnımda guruldama ağrı oluşuyor aynı durumu yaşayan var mı 🙏🏻😞😞
Tuba1535377 Anneadayi0404 kan ilacı kullanmaya başladınız mı femarat Dı galiba yan etkisi ishal gyro fenol sanol galiba ben ona geçtim hemen
Anneadayi0404 Tuba1535377 mega 3 vitamin ilacı kullanıyorum yumurta gibi çikolata rengi bu ishalik normal mi acaba karın ağrısıda eşlik ediyor
Tuba1535377 Anneadayi0404 aynısını bnde kullanıyorum onla alakalı degil gbi yedigin bi şeyden kaynaklanıyor olabilir ama sen yinede bi acile git istersen serum takıyorlar baya faydası oluyo geçmezse tekrarlarsa doktorunla görüş
Tuba1535377 Anneadayi0404 yok bnde olmadı senin ki vitamin den degil sanki ama bi şeyde bulunmakta dogru olmaz en iyisi doktor
Tuba1535377 Anneadayi0404 bi kaç gün vitamini bırakıp kendini bi test et istersen sende yan etki yapmış olabilir hamilelik de zor oluyo ishal hiç halin kalmaz 1 hafta bide uzun bi süre
Anneadayi0404 Tuba1535377 benim bi hafta önce idrarımda enfeksiyon vardı az bişey dedi ve bana tek kullanımlık ünomisin toz verdi içtiğimin sabahı öyle oldum yani herşeyde arıyorum belli ondanda olabilir
Tuba1535377 Anneadayi0404 olabilir bnde manurol kullandım oda yapıyo ishal aşırı degil ama genede etkiliyo bnı 2, 3 gün
Tuba1535377 Anneadayi0404 içini ferah tut yemegine suyuna dikkat et allahın izniyle hiç bi şey olmaz 🤲🏻👍