Shylaatlhn Merhaba guzel anneler..15+3 haftalik hamileyim aksamdan beri sag kulagim uğulduyo cok sinir bozucu sizlerde yasadinizmi acaba gecicimidir?
papatya0101 Shylaatlhn 35. Haftadaym bendede 2 haftadr ara ara oluyo sanki kulagıma mikrofon koymuslar gibi hssdyrm cok kötü
Bzkrt1 Shylaatlhn ayyy bende de var ya geçen hafta üst üste bi kaç gün oldu oldu geçti az önce yine başladı postunu görünce atladım o yüzdenn. Sinir oluyorum ya çok rahatsız edici sanki kulağımın içinde çamaşır makinası sıkmaya geçmiş 🥴🥴