Kızlar 39+2 haftalık hamileyim dünden beri sancım var önce saatte bir oluyordu sonra yarım saate indi şimdi beş dakikada bir oluyor gece hiç uyumadım ama suyum gelmedi nişanım da gelmedi ne yapmam gerekiyor beklemem mi gerekiyor yoksa hastaneye gitmem mi gerekiyor