Hilalgrgnc En son reglim 30 aralıktaydı. Kanda ve idrarda pozitif . Bir hafta önde doktora gittim bhcg 120lerdr çıktı. Bir hafta sonra tekrar gittim 250lerde. Regl olmadım hala. Ama bhcg oranım çok yavaş artıyor. Böyle birşey yaşayan varmı?
Asyos34 Hilalgrgnc en son 30 aralıkta mı verdınız kimyasal olabılır eğer bidaha vermediyseniz bence suan sağlıklı bir gebelikse görünmesi gerekiyor ultrasonda
Bebeask Gecikmemen gerekiyor doktora git bence . 2 güne bir 2 kat artması gerekir betanın sağlıklı gebelik için.senin ki bir haftada artmamış. Allah korusun iç kanamaya neden olabiliyor bana doktorum oyle demişti