yaprakyzglc Şuan 31+3 teyim ama çok korkuyorum. İlk doğumum olucak. Hem doğum sancısından korkuyorum hemdr göğüs ağrısından. Cok kötü oluyormuş göğüsler kan falan gelen bile olmuş. Sizde oldu mu hiç öyle şeyler acaba.Yada doğumdan önce mi başlar bu ağrı