Cansr S28- 10+3 çok şükür kusma bulantı yok sadece uyku hali ve bazen minik sancılar oluyor ilk gebeliğimde gecem gunduzum birdi o kadar ki zor geçmişti
miniyo S28- Başta çok mutluydum hiç bulantım yok diye ancak 8. Hafta da bulantı kusma başladı sadece sabahları oluyor . En sevdiğim yiyecekleri dahi yiyemiyorum şuan 14+4 üm aynı şekilde devam ediyor . Hiç kilo almadım bu bulantılar yüzünden . Umarım bir an önce geçer
S28- Benim ilk gebeliğim. 27 ocakta hastaneye yattım 4 şubatta çıkmıştım aşırı kusmaktan. Şimdi mide yanmaları ve ağrıları oluştu ve yediklerim boğazıma doğru geliyor. Kendimi aşırı yorgun hissediyorum bazen. Ne zaman geçer bilemiyorum.