merhaba güzel anneler,şu son zamanlarda yaşadığımız olayların tarifi yok sanırımm..okadar üzülüyoruz kii o göçük altindan çikan cocuklarin hepsini sanki ben dogurmuşum benimmis gibi yada diger insanlar hep bi yakinimmis gibi öyle üzülüyorum:(hayatta kalma haberlerini duydukcada şükrediyorum..post u acma sebebime gelince dün bir video izledim depremden korunmak için yataklarının yanına cenin pozisyonunda yatın hic bir seyin altina girip saklanmayın..heleki evin koridorundan direk cikin yada kapi altlarinda durmayin diyor..yani koltuk yada yatak yaninda cenin pozizyonu almamiz gerekiyor.Allah korusu tavan mesela çökse tam yatagi ezemeyeceği icin nefes alma boşlugu olusuyormuş..bu bilgiyi sizlede paylaşmak istedim umarim hayatimizda hic böyle seylere gerek kalmaz ama maalesef ki deprem ülkesindeyiz:( ben kendi evime bakip bakip duruyorum kesin burasi şöyle yikilir burasi şu tarafa cöker diye ayyy ne biliyim pisikolojim çok.bozuldu.:( bide apartmanin merdivenlerini hemen kullanmayin orasi binadan ayri sallaniyor diyolar..yani aklinizda bulunsun🙏🏻Rabbim hepimizk korusun inşallah🤲🏻🥺