Glnroz Arkadaşlar 36+3 haftalığız. İlk gebeliğim. 2 gündür sabahları bı anlık baş dönmesi yaşıyorum. Dengem bozuluyor bayılacak hissi yaşıyorum.Bu durumu yaşayan var mı yada bilgisi olan?
Cey-cey Glnroz evet bendede oluyor bazen tansiyonumu olöüyorum düüsk cıkıyor tuzlu bşseyler yiyorız zeytin dalan elimi bileklerimi kolonyayla falan ovalıyıeum ayagımın altına yastık alıp oturuyorum baEn bir saatte anca düzeliyorum
Nazlicangrhn-3009 Glnroz bende36+2 iken kontrole gittiğimde tansiyonum 10/6 çıkmıştı doktor son haftalar olduğu için sürekli olarak tansiyon düşüklüğü yaşayacağımı söyledi aynı şeyler bende de var yani normalmiş 😐