aysebaday61 Merhaba arkadaşlar Allah bana tekrar hamile olmayı nasip etti hesapladığımızda betam 20.55 çıkıyor sizde nekadar olabilir henüz doktora gitmedim erkendir diye hesapladığımda 3+2 çıkıyor
Zeynepz aysebaday61 doğrudur ilk gebeliğim 22 ydi değerim öğrendiğimde öğrendikten 11 gün sonra keseyi gördüm 5 haftalıktı yani öğrendiğim gün3+3 müş ordan hesaplayın