aogoya Tssgalk 37+2 yiz bizde sanki hiç doğurmayacakmışım gibi hissediyorum 😅 cumartesiydi randevum çarşambaya attım 38+0 olsun diye tık yok bizde
Efnn_ Bizde 38+5 olduk canım pazartesinden beri 2 cm açıklıkla geziyorum nişanımda pazartesi geldi ama hala tık yok şuan belimden vuran bir ağrı ile uyandım ne olur bilmiyorum ama umarım şiddetlenir ağrılar artık kavuşuruz kızımla 🥹
ezghsn Efnn_ bugün tam 39 hafta oldu kontrolüm var 36.haftadan beri 2 cm açıklığım vardı ne gelen var ne giden 🙂
Korkmazzz Efnn_ Efnn_ durumunuzu çok merak ettim bir saat önce yazmışsınız varmı bir saattir bir gelişme varsa nasıl oluyor bizede bi anlatabilir misin 😊
Efnn_ Şuan hala aynı şiddette canım bekliyorum bakalım ara ara nişanım gelmeye devam ediyor ve sürekli büyük tuvalete çıkma isteği duyuyorum normal mi bilmiyorum benimde ilk doğumum
ezghsn Crnn_1 bugün benim baktı 3 cm açıklığım varmış yatışını yapalım pazartesi suni sancı ile başlatalım dedi ana ben biraz daha beklemek istedim kendiliğinden sancım gelir belki diye pazartesi tekrar nst çekilecek
Crnn_1 ezghsn gittim açılmaya bakmadı nst de sancı çıkmadı hiç haftaya büyük ihtimal suni sancıyla başlatırız eğer gelmezse dedi