FatmaAselinAnnesi_60 Aselhumaninannesi çok teşekkür ederim canım benimkini farkli yapmasını istemiştim tulum şeklinde ve Ayakkabi istememiştim tülleri çok kabaydı küçük olsun istedim ufak değişiklik yapmıştı hayırlısı olsun bakalım yaaa
Aselhumaninannesi FatmaAselinAnnesi_60 yok ben daha yaptırmadım bu sayfayı çok araştırdım sizin sayfa ile hemen hemen aynı ürünler paylaşılmış inşallah sizinkide dolandirmamistirda gönderir
usenmedimyaptimbirvelet Hem takipçisi az hemde toplamda 5 kere kullanıcı ismini değiştirmiş beğenmeleri desen komik bir sayı🙁 zaten öyle tulumlar bebeği çok rahatsız ediyor doktorum olabildiğince sade organik kumaşlar tercih et demişti
FatmaAselinAnnesi_60 usenmedimyaptimbirvelet kumaşını filan sormuştum iyi dedi bebeği rahatsız etmez dedi inşallah bakalım hayırlısı artık 🫤
Aselhumaninannesi FatmaAselinAnnesi_60 hala akillanmiyoruz gerçekten bu çok üzücü bir durum depremde olsa felakette olsa dolandırıcı hala dolandirici
FatmaAselinAnnesi_60 Aselhumaninannesi kesinlikle öyle heleki deprem de insanlar malını mülkünü bırakıp sadece canını düşünüyor ama bunları fırsat bilip hırsızlık yapıyorlar deprem de hiç birseyin candan ve aileden önemli olmadığını bizlere öğretti ama bazı insanlar yine akıllanmaz hırsızlık düşünür nerden dolandırsam diye düşünüyor
bebek_firarda Nesibeninmarifetleri diye bi sayfaya yaptırdım bende. 10 lü hastane çıkışı bir de yastık kılıfı, hepsi isimli. 810 yolladım. Çok kişi memnuniyet paylaşmış umarım elime geçer benimde. İlgili bi sayfaydı genel anlamda 🤷🏻♀️
bebek_firarda FatmaAselinAnnesi_60 aslında 10 lu hastane çıkışı ve yastık kılıfı yani 11 parça için baya bakındım. En uygunu buydu🤭sırf hatıra kalsın diye almak istedim ama evet aslında pahalılar hep
Zerhademir Öyle bir durum olduğunda bankanızla iletişime geçip attığınız paranın iptalini gerçekleştirebiliyorsunuz. Detayları bankanızı arayarak öğrenebilirsiniz geçmiş olsun🌸
writeea Kredi kartı ile ödediyseniz karşılık hizmet/mal alamadım diye iptal edebiliyor olmanız lazım ödemeyi