Malesef sadece sarsintiyi hissetmeme ragmen bende de olustu esim evde yokken nasil kalcam bilemiyorum, memlekete ailemin yanina geldim ve 35+3 olduk dogumu burda yapacagim . Donusu simdiden dusunuyorum esimi tek yollamak istemiyorum okullar acildiginda gitmek zorunda. Yasadigim sehirde ailemden kimse yok :(
Yinede hayattayiz diyip enkazdakileri dusunup kendimi kotu hissediyorum , onlar saatlerce nelere sabrediyorlar sende kendine gel diyorum kendi kendime :(
Allah hepimizin yardimcisi olsun …