Mrb kızlar 1ay önce serkaj oldum preklemsi geçmişim ve anksiyete de var serkaj olduğum için hep yatıyorum piskolojik olarak çok çoktum eşim piskolojik olarak hiç yardım etmiyor herşeye sinirleniyorum benim gibi olup güzel doğum yapan varmı bu soruyu sormaya utanıyorum çünkü deprem zedeler benden daha kötü ama affınıza sığınıyorum