Yalnız değilmişim . Gebelikten sonra o kadar çok et ben çıkardım ki , boynumda 10dan fazla var hepsi çok küçük. Koltuk altımda çıktı bir tane büyük ve göz kapağımın üstünde . Doktoruma sordum gebeliğe bağlı , doğumdan sonra geçer geçmezse bir tedavi uygularız dedi.
Umarım geçer , geçen birini sivilce zannedip kopardım :((