Kizlar merhaba oncelikle bu zor gunlerde bu konuyu actigim icin ozur dilerim ama fikirlerinizi almak isterim uyandigimda hareket edemedim agridan hala da oyle yogun idrar yolu enfeksiyonum varmis doktor piyeloseptly 50 mg mla birlikte aksef 500 mg verdi 20 haftalik hamileyim bunlari kullanan var mi korktum da fikrinizi almak istedim