tbakyavtr canım ben normal doğum istediğim için suni sancı aldım i. Sancıya dayanabilmem adına bana sıvı bişeyler ye dediler çorba içtim saat 12 gibi sonra açılma olmadığı için saat 16:30 gibi sezaryene döndük genel anestezi yapılacaktı skolyozum olduğu için ancak anestezi doktoru 12 saat aç kalmadığım için boğulma riskimin olduğunu bu yüzden spinal yapacağını söyledi (bu arada sakın korkma çok kolay) yani demem o ki 4 saat önce yemek yemiştim. Sen yinede danış ama su içmenin zararı olacağını düşünmüyorum