Deniz13 Merhaba arkadaşlar çamlıca erdemde daha önce doğum yapmış olanlar var mı acaba memnun kaldınız mı?doktorunuz kimdi? Doğuma giderken problem yaşadınız mı? Ben doktorumdan çok memnunum ama hastahane ve yapılan yorumlar kafamı karıştırıyor 😏😏