Sevimlianne_adayi Günüm 2 gün geçmiş farkında bile değilim bugün test yaptım fakat test yaptığımı bile unuttum yarım saat sonra gittiğimde böyleydi 1-2 saat geçtikten sonra şu damlatım fakat hiçbir şekilde dağılma veya kaybolma olmadı
Eldgrn Sevimlianne_adayi canım tekrarla saat geçtiği için kim ne derse desin yanlış yönlendirir varsa elinde yarin tekrar testi yap inşallah doğrudur ama dediğim gibi saati geçtiği için net kimse birşey diyemez
Asuu-1 Sevimlianne_adayi Canım malesef yok göremedim ben 🥲 Ama emin olmak için bi kaç gün sonra tekrarla o zaman a dahada netleşir Allah gönlünüzün muradını versin
Songul1359 Sevimlianne_adayi normalde bu silik çizgi hemen çıkmış olsaydı olma ihtimali çok yüksekti ama baya geçmiş üzerinden doğruluk payı olmayabilir en iyisi bir tane daha test alıp yap
Eldgrn Sevimlianne_adayi aynen mutlaka tekrarla kan verebilirsen oda olur ikilemde kalmazsın ama yarın yine yap takip et dakikasını dediği vakti geçtiği halde yine çıkarsa kana git ver idrara tam gecmemisse öyle çıkarabilir güzel haberlerini bekliyorum ♥️♥️
umudum321 Sevimlianne_adayi ya evet bir çok anne soyluyo koruma çizgisi diye ama ben üç yıl tedavi gördüm üç hamilelik geçirdim onca test yaptım hiç birinde koruma çizgisi görmedim ertesi gün bakmama rağmen senin testte hiç koruma çizgisi gibi durmuyo belli baya
Sevimlianne_adayi Pamuk ama yarım saat sonra gördüm şu damlatım dağılmadı kurumadır diye korkuyorum çok yaşadım bu durumu
Mom-35 Sevimlianne_adayi canım benimde böyle oldu ikinci çizgi çok silikti belli olmuyordu sadece çok erken öğrendiğimiz için bu kadar silik çizgi çıkıyor ben gittiğimde doktora kese bile yoktu o kadar erken öğrenmiştim 😇 hayırlı olsun inşallah sağlıcakla gelsin…
Sevimlianne_adayi Mom-35 erken ama yarım saat sonra gördüm şu damlatım dağılmadı kurumadır diye korkuyorum çok yaşadım bu durumu
Mom-35 Sevimlianne_adayi ben testi yaptım tek çizgi çıktı ama ortada yatay bı çizgi belirdi uzunlamasina sonra silinmeye başladı geçersiz diye çöpe attım internette yatay çizginin anlamına baktım içime şüphe düştü yarım saatten fazla çöpte kaldı gidip tekrar aldım ikinci çizgi belirmiş çok silik iki tane daha aldım aynı çıktı hastaneye gittim ertesi günü kan testi pozitif çıktı özele gittim daha sonra doktor gebelik var ama kese yok daha çok yeni döllenme var çok erken ogrendigimi soyledi
Baharyesilfidan Sevimlianne_adayi Bence de var gibi benim ilk gebeliğimde böyle hafif mi çizgi çıkmıştı. RABBİM gönlüne göre versin canım🙏🤲
Mom-35 Sevimlianne_adayi hastaneye git testte aynı sonucu alıp yine dusunup duracaksın en azından kan ver hafta sonu olmadan 🤍
Meltems53 Sevimlianne_adayi keşke testi yapıp başında bekleseydiniz ilk 5 dakika önemli zaten. Yarım saat sonra baktım diyorsunuz yani kuruma çizgisi de olabilir kaçıncı dakikada çıktığını bilmiyoruz 2.çizginin tekrarlamanız daha sağlıklı olur bence.
Sevimlianne_adayi Meltems53 İnan o kadar zor bi günde yaptım ki akrabalarımızı kaybettik kahramanmaraş ve hatay’da yaptığımı bile unutmuşum lavobaya girdiğimde farkettim o ara dk baktım