Merhaba, bizim de 30+2 ve dün doktora gittim aynı şeyleri yaşıyorum. Sanki her an tuvaletim orda duruyor gibi bi ağrı oluyor, aşağı tarafımın kemikleri ağrıyor kasıklarım sızlıyor çok yorulmuşum yada çok yemişim gibi şiş ve ağrılı hissediyorum 1 haftadır. Doktor çok normal hiç korkma dedi. Meğerse benim kızın kafası şu an tam aşağıdaymış:) O yüzden ağrı ve aşağı bölgede baskı bu haftalarda çok normalmiş. Bir de bu haftalarda artık hızlı büyümeye başlamış hepimizin bebişleri. İçim rahatlayarak geldim eve.🤭