Skk canım bolca dua et ve umutlu ol bunu bi prematüre annesi olarak söylüyorum 28 haftalıkken doğurdum ikizlerimi biri 1250 biri 1150 idi 43 günlük oldular hala küvezdeler çok şükür toparladılar sadece kilo almalarını bekliyoruz 1650 oldular onlar o kadar güçlü ki hiç merak etme evet zor süreç insanın aklı hep onlarda ama zaman geçtikçe riskler azalıyor bizede ilk başta hep riskli bi dönem kritik süreç öyle diyorlardı ama şimdi çıkışımız yakın diyorlar bin şükür 🙏🏻 bolca duanı et sütünü güzelce sağ onlar için en önemli şifa biraz zaman geçsin kucağınada alıcaksın orda hiç merak etme zor ama geçiyor sen umutlu ol annesi gittiğinde hep konuş yavrunla biz hep öyle yaptık onlar hissediyor