Btlgrs 14 haftaligim alt karnimda biraz dokununca hafif ağrı baskı hissediyorum aynı zamanda tuvaletteykende böyle oluyor sizce önemli birşey mi yoksa kabızlık vs ile alakası olabilir mi
ceyceyy3 Btlgrs 22 haftalık hamileyim alt karnım resmen yürürken batıyo ağrıyo yani kanama vs olmadığı sürece normal bir durum demişti doktorum tabi siz yine kendi doktorunuza danışın en sağlıklısı🌸
ddilaraas Bebıs suan oralarda ve büyüyo o yüzden tam zamanında suan o ağrıların olması mınık mınık masajlar yapıp uzanarak rahatlatabılırsım kendını harici tabiki gaz ve kabızlıkta tetıkler