Eldgrn kilosu çok önde gidiyor dedi, eğer 40-41i beklersek normal doğum için uygun olmaz kilosu ve beklediğimizde kalırız dedi doktorumda, normal yapabilmek varken sezaryen olmak istemedim bende açıkçası, suni ile başlayacak gibiyiz. Ne açılma, ne de kanala girme yok çünkü 🥺