Denizesen28 benimde aynı şekilde 34+2 deyim yaklaşık iki üç haftadır aşırı şiddetli arttı, özellikle pazartesiden bu yana çok sancı yaşadım , asla yuruyemedim , yürümeyi bırak oturamiyorum bile, ama bugün kontrole gittim çok şükür bişe yok herşey yolunda dedi, sadece bebeğimin kafası geri yukarı dönmüş onda da endişelenme daha zamanın var dedi. Bel ağrısına çözüm yok maalesef çekiyorum 😭😭😭