Tanyeri ve zamanı değil belki ama ben önceden kaybım var ve yine hamile olduğumu öğrendim 5 aydı adet olmadım ve adet olmadan hamile kalmışım tedavi için gittim hamileymişim kan değerim başta 280 di iki gün sonra 510 güzel artmış ama kese yoktu henüz normalmi pazartesi gel görürüz dedi ama çok korkuyorum siz kan değeriniz kaçırmakta gördünüz kese ve kalp atışını yada ben şuan kaç haftalığım sizce kafam çok karışık ne olur dua edin😢🙏