Merhaba kızlar..Benim öncedende su sızmam vardı,buralara kadar gele bildik 34+3 haftalık olduk..Doktorum ne kadar yatmam gerektiyini söylesede,33 hafytaya kadar annem baktı,sonra köye gidince yapamadım,kalkmak zorunda kaldım 2.5 yaş
Oğlum var,evin işleri falan derken ayaklandım.Bu gün bir hayli çok islanmalarım oldu,deminde su hiss etdim bi bakdım baya islaklık var.Uzandım hemen,bebek karnımda kasıyormuş gibi bi tarafıma toplanıb kasılıb açılıyor.Yarın kontrolum var diye doktorumuda aramadım..Sancım filan yok ama.Oğlumdada böyle 41 haftasına kadar ssızarak suyum bitmişdi.Öyle pat diye suyun gelemsi nasıl olur bilmiyorum,o yüzden tedirginim biraz😔😔