Hamile olduğumu öğrenmenden inanılmaz kasık ağrım ve göğüs ağrım olmuştu regl olacakmış gibi hatta regl olacağımdan o kadar emindim ki hamile olma ihtimalim aklıma gelmedi 😄 hep oldum sanıp tuvalete koşuyordum ama ufak bir lekelenme oldu ve adetim gecikince anladım ,sanırım yerleşme kanamasıydı.bebek o sıralar tutunmaya çalışıyor çok dikkat etmek gerek kanama vs olmuyorsa sorun yok ,bu tür ağrılar ilk zamanlar oluyor