Merhaba valla annelik zormuş aklımı yitirecek gibiyim böyle bir günde böyle bir post açmak istemezdim ama insan burda bir kaç kişiden duyduklarıyla rahatlıyor suan 32+5 im evet hareket var ama dün akşamdan beri azaldı telaşlanmalı mıyım ? 28. Haftada da böyle oldu sonra düzeldi hatta aşırı sert tekmeler atıyordu şimdi hareket hissediyorum ama az off normal mi ya böyle arada yavaşlaması