Gizzgzz eşim ordan giderken çok üzüldü hiç gitmek istemedi batı görevimiz çıktığında ise hatayda yaşamak istediğini söyledi bende olabilir dedim hatta ordan ev almayı düşündük. Ama diyorum ki varmış bunda da bir hayir. Orda yaşadığım ev tamamen yıkılmış. Rönesans rezidansta da tanidiklarimjz var hala cikamadilar ve ben düşünmekten uyuyamıyorum.