Sibeltolga Selam günaydın kızlar normalde 1 e kadar yatarım uyanamam bugün bebişimi görmeye gidicem ikili test yaptırıcam inşallah cinsiyetinide öğrenicem oyüzden sabahın 7 sinde kalktım randevum 11 de ☺️ Giderken çikolata yesem bebişim ultorosonda oynarmı acep
Cansuercan Sibeltolga 😂😂 heheh bu canavarlar doktora gidene kadar oynarr ultrasonla bakimca bayilma numarasi yaparlar 😂😂 bidee uyu uyuu sonraa istesende uyuyamiyosun 🤗
Safiyercan Sibeltolga kesinlikle çikolata bi de yanında vişne suyu iç ben öyle yapmıştım biraz fazla hareketlenmişti hatta doktor bile şaşırmıştı senin kız yine kıpır kıpır falan demişti 🙈🙈
Cansuercan Sibeltolga bide o haftalarda cinsiyet ogrenmek icin 3 kere doktora gittim göstermedi bide kizlar gostermez derler benimki erkek yine gostermemisti 😂
lovin4you bizim 10 haftalıkken erkeğe benzetmişti bir doktor , sonra 24 haftalarda sanırım kız olduğunu öğrendik 🙈