Ecea18 Merhaba 35+1 sezeryan doğum yaptım, bebegim küvezde. Sorum şu ; süt sağıp hastaneye götürüyorum,ama sol göğsümden çok az geliyor neden böyle normal mi yada ne yapabilirim daha iyi gelmesi için
incinur0102 Ecea18 gayet normal,41+3 te sezaryen doğum yapmıştım bebeğim kuvoze alınmıştı ve benden neredeyse iki gün hiç süt gelmedi bir hafta sonunda da yine az geliyordu,bebeğim emmeye başladıktan sonra düzelmişti.Sık sık sağım yapmaya çalışın 🌸
hulyaakgn34- Ecea18 canım gayet normal bebek emdikçe süt artar göğüsler ona göre süt üretimi yapar sen sağmaya devam et o artacaktır ve sağlı sollu sağ göğüsünde süt bırakma birde her zaman bebeğin göğüsünden emdiği miktarla sağdığın miktar aynı çıkmaz bebek daha fazla emer
Edafmo Ecea18 bende erekn doğum yaptım canım. Sıcak su torbası tutuyorum göğüslerime bol bol. Hurma, tahin, ceviz, kuru incir tüket bol bol. Anne çayları, rezene çayı, Solgar vitamin ciddi etkileri oldu tavsiye ederim
Sevgi3444 Ecea18 haftan kötü değil canım neden bebeğin küveze girdi acaba benimde erken doğum riskim var 34 haftamdayım korkuyorum her an doğum olur bebeğimi kuveze alırlar diye
Ecea18 incinur0102 allah sağlıklı ömürler versin evlatlarımıza süt sağımı yapıyorum benimde 2.gün gelmeye basladı günlük 8 paket cıkarıyorum ama sol göğsüm 30-50 ml en fazla ama sağ göğsüm 75-100 ml arası ve sol gerçekten az geliyor kafama takılıyor 😔
Elisam22 incinur0102 2 gün içinde bebege mama takviyesi yaptınız dimi benimde inmemişti hemen çok aglamisti
incinur0102 Ecea18 olsun olsun hiç üzülme.Belki göğüsün kistik yapılıdır.Bunda da süt sagimi yaptıktan sonra el ile tekrar masaj yaparak süt kanallarinin tamamen açılmasını sağlayabilirsin.Bok bol süt olsun bebeğine sağlıcakla kalın 🥰
hulyaakgn34- hulyaakgn34- birde 3 saatte bir sağ diğer türlü çok yakın arayla sağarsan hem göğüslerin yara olur hatta kanar hemde yeterli süt üretimi hemen olmaz
hulyaakgn34- hulyaakgn34- son olarak bebeğin küvezden çıktığında kilo aldırmak için en önemli nokta bir göğüsünü verdin emdi yoruldu bebek bıraktı bebek o esnada sadece göğüsteki ön sütü alıyor arkadaki asıl yağlı sütü almadan yoruluyor yada doyuyor tekrar emzirmeye geçtiğinde yine o göğüsünü ver o sütü alsın ki toparlasın kilo alsın
Ecea18 Sevgi3444 solunum sorunumuz oldu hızlı nefes alıyor malesef gebelik şekerim çıkmıştı bebeğim 3760 kg doğdu 4cm açılmayla sezeryana alındım, bebeğimin yattıgı yerde 38 haftada giren var solunumdan dolayı Rabbimin sınavı diyelim çok şükür sağ hayati tehlikesi yok hiç korkmayın içinizi ferah tutun Allah yardımcımız olsun kimseyi evladıyla sınamasın
dilinkopsunemi-bisus Ecea18 bir göğüsten her zaman daha az süt gelir demişti ebem bana normal bence rezene çayı tavsiye ederim bestlak damla ve emziren anneler için çaylar oluyo onları içebilirsin en çok rezene ve bestlak damla öneririm çok süt yapıyor heleki rezene çayı hem süt yapıyor hem bebeğin fazla gazı olmuyor rahatlıyor bide göğsünü sıkabildiğin kadar çok sık canının acıması gerekiyor koltuk altından masaj yapmayı dene süt kanalları ordan geliyor ya ondan
Ecea18 dilinkopsunemi-bisus teşekkür ederim 🤲 humana kullanıyorum şuan rezene de karışık bitki çayı olarak eşim bulmuş onu denicem teşekkürler♥️
Sevgi3444 Ecea18 amin amin inşallah canım sağ salim kavuştursun rabbim sizide bizide kilosu çok güzelmiş benim gelişme geriliğide var iyice korku saldı içimi 32. 6 da ilk bebeğim doğup vefat etti çok korkuyorum yine aynı şeyleri yaşicam diye
dilinkopsunemi-bisus Ecea18 poşet çay olarak değil demleme olarak aktardan alabilirseniz ondan alın daha iyi oluyor 🙂
Nilgunaksudizdar Sevgi3444 benimde aynı seninle haftamız 2150 kilosu erken doğum olabilir ama önemli olan ciğerimin gelişmesi bende çok korkuyorum küveze girer diye
Sevgi3444 Nilgunaksudizdar 😔 inşallah hiç bir sağlık sıkıntısı olmadan alıp gideriz bebeklerimizi evlerimize