Cansr Merhaba arkadaşlar 10 haftalık hamileyim iki haftadır elim ve parmaklarım uyuşuyor aranızda benim gibi olan varmı sebep nedir acaba
Ssudeeriis Cansr bende de olmuştu bacaklarım bile uyuşuyodu o haftalarda ama sonra geçti sebebini de bilmiyorum sizinde geçer diye düşünüyorum benim kısa kısa oluyordu uzun sürüyorsa bi muayene olun derim
Mesmerize Cansr benim açıyordu ,uyusuyordu, bazaen açıp kapatamiyordum uyurken uyandırıyordu eldiven , bileklik tarzı birşey verdi doktorum medikalden almıştım iyi gelmişti . Vücuttaki çoğu değer düşüyor ondan oluyor galiba .
NEG Cansr 31+4deyim baş parmağım ve kolum aynı sekilde parmaklarım igneleniyor ve uyusuyor. biraz erken baslamış sizinki sanırım çünkü bu durumu ikinci yada üçüncü trimester döneminde oluyor dedi doktorum. Videolar nette onları izleyin, hareketleri yapın. Ödem oldugu için sinirlere baskı yapıyor dedi. Daha ileride medikal eldiven veriyorlar. Yanlış hatırlamıyorsam kartel sendromu demişti.
Aytensezgin Cansr yaklasık bir bucuk aydır bende de var30+2 deyim. Hiç bir gece uyuyamıyorum psikolojim bozuldu artık. Atel taktım bir kaç gece faydası oldu sonra yine aynı şekilde devam etti. Vitaminlerim normal magnezyum kullanıyorum alakası yok. Geçmiyor allah gaçmiyor. Yarın eşimin ısrarı üzerine beyin cerrahiainden randevu aldım ama biliyorum ki oda hamilelik bitince geçicek dicek. İlk oğlumda da olmuştu çünkü ama bu kadar şiddetli değildi. Ama bazen buz iyi geliyor. Sün gece buz kalıbıyla uyudum biraz daha rahattım. Bazen buzla masaj yapıyorum iyi gelebiliyor. Yinede allah sağlık versin bebeklerimize durabildiği kadar dursunlar karnımızda ben razıyım çektiklerime 🤲🏻
Cansr Ssudeeriis iki haftadır hep değil ama oluyor ilk gebeliğimde çok zordu ama hiç öyle birşey olmadı bu hamileliğimde sadece uyuşma var bide uyku hali cok şükür kusma falan hiç olmadı bazen diyorum acaba neden kusmuyorum acaba bir sorun mu var ben neden iyiyim ilk gebeliğim hiç öyle değildi çünkü kafamı yastiktan kaldıramazdm
Evin12 Bende çok yaşadım halada var ara ara çok kötü valla parmaklarım birbirine giriyormuş gibi oluyor
Mesmerize Evin12 doktorum onun için bileklik gibi birşey önermişti Medical llerde satılıyor bana iyi gelmişti uykumdan uyaniyordum
Cansr Evin12 yaaa geçmiş olsun doktora sormadiniz mi ben randevu bulamadigm için özele gidiyorum konrtole fiş parası ,400 olmuş 😏 kontrole 3 hafta sonra gidecegim icn burdan sormak istedim
Cansr Mesmerize sizinki daha kötüymüş benimki uykudan uyandıracak kadar değil sabah uyandığımda çok oluyor harektsizlikten mi acaba
Cansr NEG yaa ben bı videolara bakiym o zaman ilk gebeligmde odemden çok sismistim ellerim ayaklarım fenaydi ama hiç uyuşma olmadı düşün ki ayakkabım olmuyordu ayağıma yuzugumu hiç takamadim ellerim şişmişti
NEG Cansr su içip o hareketleri yapın ınstagramda gebe okulu eğitmeni sayfası var onun bu konularda yardımcı videosu var. Magnezyuma başladınız mı birde gerçi doktorum onunla ilgilisi yok dedi.
Cansr Aytensezgin hamilelikte başka ilaçta kullanamayiz yani beni o kadar rahatsız etmiyor ama herhalde yolun başındayız daha ondanxir diye düşünüyorum bebislerimiz kucagimiza alınca herşey geçecek inşallah 🌸
Bizantion Arkadaslar el uyusmalari bacak uyusmalari kramplar cok artacak ileri zamanlara doğru o yüzden magnezyum takviyesi alın en cok maden suyunda var diyorlar günde bir adet icin ben su an magosit ilac kullaniyorum bacak kramplarim uyusmalarim gecti doktorunuza sorun ayınız uygunsa verir zaten ama 30.haftadan sonra o bacak kramplari cok kötü oluyor sabah esnerken yakalandim bir kere agladim resmen acıdan gecmedi bir de uzun süre aksama kadar o kas ağrıdı