Esraerdemserin Hanımlar merhaba, 37 gün önce sezaryen ile doğum yaptım. Bir haftadır kanamam bitmişti. Bugün regl ağrısı gibi ağrılarım vardı. Lavaboya gidince fark ettim pembemsi kanamam var. 40 çıkmadan bu normal mi başına gelen var mı