Hepimizin bası sağolsun . 18 haftalık ikiz gebeyim . İki gündür karnımda eğilirken yada ayaklarımı gövdeme doğru çekerken alt tarafta bi baskı dolgunluk hissediyorum acıyo gibi üstüne basamıyorum. Surekli tekrarlayan böbrek taşım var onun belirtilerine de cok benziyor ama haftalar geçtikte erken doğum riskinden korkuyorum kızlar . Deprem dolayısı ile cok stres yaptım bebeklerim icin endişeleniyorum. Yarın muayenem var ama aklımda deli sorular . Yaşayan var mi bunu . Toplanma degil de alt kasiklarda baskı dolgunluk neden olur