mompeye evet benimde 22 23. hafta gibi kaşıntı ortaya çıktı , doktorum farketmedi sağlık ocağında bir ay sonra aile hekimim farketti 5 gün hastanede yattım kolestaz dolayasıyla. Şuan hala ilaçla devam ediyorum 37.hafta doğum diyorlar . Kaşıntıdan dolayı oluşan yaralarım hala duruyor yeni yeni geçiyor , kaşıntıya aman dikkat edin kolestaz vs varsa farkedilmediği taktirde tehlikeli bi hastalık oluyor