18 haftalık hamileyim 15 gündür aşırı derece de ağrım var böbrek ve kasıklarda özel hastane de ürolojiye gittim stent takılması gerekiyor dedi bugünde devlete gittim gerek yok dedi antibiyotik verdi gönderdi ama ağrım hala geçmiyor hamileyken böbrek büyümesi için stent taktıran varmı nasıl oluyor acaba