Evet benim ilk günden beri devam ediyor hiçbir sorun teşkil etmediğini söyledi doktorum son trimesterdeyim. Korkmayın kötü akıntı renkli ve ölü ve çürümüş balık kokusunda olurmuş doktorum dedi. Özellikle sabah yataktan ilk kalktığımda ve çok afedersiniz kabızlıktan dolayı ıkındığım durumlarda oluyor peçete ile kontrol ettiğimde görüyorum sizde de öyle mi acaba? Üşütme ile alakası olduğunu sanmıyorum yazın hamile kaldım ve eylülde bile şortla gezeriz Burada o zamanlarda vardı