Canım normal doğum oalrak degilde eğer sezeryansa ben Ege’de yaptım doktorlarım çok iyiydi hiç edise yasatmadilar ameliyat sırasında guldurduler sohbet ettiler ameliyattan sonra yoğun bakım odasında kaldım bı gece ertesi gün normal odaya alındım ilgilendiler herşeyiyle bebeğimin